SPAKUJ PRODUKTY, KTÓRE CHCESZ ZWRÓCIĆ, WYMIENIĆ LUB ZAREKLAMOWAĆ
Do zwrotu dołącz dowód zakupu (paragon)/numer zamówienia. Dobrze zabezpiecz produkty na czas transportu
NADAJ SWOJĄ PRZESYŁKĘ W KILKU SZYBKICH KROKACH
Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe.
WYŚLIJ PACZKĘ W PUNKCIE NADANIA
Skorzystaj z ponad 40 000 punktów nadania. Do wyboru masz Paczkomaty lub punkty takie jak: Żabka, Stokrotka, Auchan i inne.
POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY, NAPRAWĘ LUB NOWY PRODUKT.
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz tym samym kanałem płatności, w przypadku płatności pobraniowej na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy. Rozpatrzenie reklamacji może potrwać maksymalnie do 21 dni roboczych
Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Pieniądze za zwracane produkt zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz tym samym kanałem płatności, w przypadku płatności pobraniowej na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.
adres do wysyłki zwrotów:
DTWL/Muuv. ul. Sochaczewska 98C 05-870 Błonie -Wieś
Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę z reklamowanym produktem. Decyzja w sprawie reklamacji nastąpi w przeciągu 14 – 21 dni od otrzymania potwierdzenia reklamacji.