EN
0 0,00 
UP TO -20% ON ALL SHIRTS AND A GIFT TO EVERY ORDER: COTTON SCRUNCHIE. 6.12 ONLY.

Specjalista ds. Obsługi Klienta Online

Wesprzesz nas w: 

- obsłudze klienta on-line (odpowiadanie na wiadomości/komentarze klientów i proaktywna sprzedaż produktów) poprzez następujące kanały: e-mail, Facebook, Instagram, czat
- telefonicznej obsłudze klienta
- zarządzaniu zamówieniami złożonymi drogą online
- zarządzaniu statusami płatności zamówień online
- obsłudze zwrotów, wymian i reklamacji produktowych (również przy współpracy z zewnętrzną firmą logistyczną)
- obsłudze programu magazynowego i fiskalnego
- aktywnej obsłudze zewnętrznego systemu magazynowego oraz ścisłej współpracy przy logistyce magazynowej z magazynem zewnętrznym w celu terminowego dostarczenia zamówień online do klienta
- regularnym raportowaniu

Nasze wymagania:

- warunek konieczny: minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta online 
- warunek konieczny: dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- skrupulatność
- zaangażowanie
- lekkie pióro
- podejście 'can do'

Co oferujemy:

- stabilne, długoterminowe zatrudnienie w miłej atmosferze w dynamicznym środowisku
- pracę w wymiarze pełnego etatu
- umowę o pracę / umowę zlecenie / umowę o współpracy B2B
- możliwość rozwoju
- lekcje języka angielskiego
- zniżki pracownicze

Brzmi jak Ty? APLIKUJ. Prześlij nam swoje CV na adres: praca@muuv.pl
W tytule maila dodaj nazwę stanowiska, na które aplikujesz.

#CANTWAITTOMEETYOU
magnifiercross
0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pusty.Wróć do sklepu