Wesprzesz nas w: - obsłudze klienta on-line (odpowiadanie na wiadomości/komentarze klientów i proaktywna sprzedaż produktów) poprzez następujące kanały: e-mail, Facebook, Instagram, czat
- telefonicznej obsłudze klienta
- zarządzaniu zamówieniami złożonymi drogą online
- zarządzaniu statusami płatności zamówień online
- obsłudze zwrotów, wymian i reklamacji produktowych (również przy współpracy z zewnętrzną firmą logistyczną)
- obsłudze programu magazynowego i fiskalnego
- aktywnej obsłudze zewnętrznego systemu magazynowego oraz ścisłej współpracy przy logistyce magazynowej z magazynem zewnętrznym w celu terminowego dostarczenia zamówień online do klienta
- regularnym raportowaniu
Nasze wymagania:- warunek konieczny: minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta online
- warunek konieczny: dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- skrupulatność
- zaangażowanie
- lekkie pióro
- podejście 'can do'
Co oferujemy:- stabilne, długoterminowe zatrudnienie w miłej atmosferze w dynamicznym środowisku
- pracę w wymiarze pełnego etatu
- umowę o pracę / umowę zlecenie / umowę o współpracy B2B
- możliwość rozwoju
- lekcje języka angielskiego
- zniżki pracownicze
Brzmi jak Ty? APLIKUJ. Prześlij nam swoje CV na adres:
[email protected]W tytule maila dodaj nazwę stanowiska, na które aplikujesz.
#CANTWAITTOMEETYOU