W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie wybierz produkty w odpowiednim rozmiarze i dodaj je do koszyka. Po wybraniu wszystkich rzeczy przejdź do swojego koszyka za pomocą ikonki znajdującej się na górze, po prawej stronie. Tam należy już tylko wpisać adres oraz wybrać opcję wysyłki. Po wpisaniu wszystkich danych i zatwierdzeniu strona przekieruje Cię do płatności.
Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go poprzez dodanie do koszyka?
Dodanie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z ich rezerwacją. Jeśli chcesz zarezerwować produkty, ale nie chcesz jeszcze za nie płacić, możesz zakupić wybrane rzeczy z opcją przelewu tradycyjnego. Po złożeniu zamówienia w ten sposób będziesz mieć 10 dni na jego opłacenie. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane.
Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Jedną z opcji wysyłki jest także odbiór osobisty w naszym butiku znajdującym się w Warszawie przy ul. Kruczej 16/22, sklep jest otwarty od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe w godzinach 11:00-19:00. Przy odbiorze zamówienia należy podać numer zamówienia.
W jaki sposób dowiem się, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?
Na maila, który został podany podczas składania zamówienia otrzymasz maile informujące o procesie realizacji zamówienia. Jeśli nie otrzymałaś takich wiadomości, to najprawdopodobniej w mailu pojawiła się literówka. Skontaktuj się z naszą obsługą klienta: [email protected], aby poinformować nas o błędzie.
Jak mogę dokończyć zakup, jeśli nie udało mi się dokonać płatności?
Jeśli proces płatności za pomocą PayU lub PayPal nie przebiegł pomyślnie, prosimy o ponowne złożenie zamówienia.
Skąd będę wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane?
O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię mailowo. Ma swojego maila otrzymasz informację wraz z możliwością śledzenia przesyłki.
Czy zamówienie można anulować?
Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko do czasu skompletowania zamówionych produktów w naszym magazynie. Po spakowaniu przesyłki anulowanie zamówienia nie będzie możliwe. Aby anulować zamówienie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta na adres e-mail [email protected] lub pod numerem telefonu + 48 600 521 322.
Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
Zmiany są możliwe do czasu skompletowania zamówionych produktów w naszym magazynie. Skontaktuj się z naszą obsługą klienta na adres e-mail [email protected] lub pod numerem telefonu + 48 600 521 322. Sprawdzimy czy Twoje zamówienie można jeszcze zmodyfikować.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Co mogę zrobić, jeśli otrzymałam niewłaściwy produkt?
Jeśli Twoja przesyłka nie jest zgodna z Twoim zamówieniem, niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi klienta za pośrednictwem maila [email protected] lub telefonicznie + 48 600 521 322.
Czy mogę zrezygnować z odbioru przesyłki w sklepie stacjonarnym?
Jeśli chcesz zrezygnować z odebrania przesyłki w naszym butiku, poinformuj naszą obsługę klienta mailowo na [email protected] wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dostępnym tutaj: LINK.
Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?
Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon, który otrzymasz drogą mailową. Aby otrzymać fakturę, przy składaniu zamówienia należy wpisać NIP w dedykowanym polu do wypełnienia bądź uzupełnić w notatce do zamówienia.
Dlaczego paragon nie został dołączony do przesyłki?
Paragon jest wysyłany automatycznie drogą mailową na adres e-mail, który podałaś składając zamówienie. Jeśli nie otrzymałaś maila z dowodem zakupu poinformuj nas o tym kontaktując się z nami mailowo na adres [email protected] bądź telefonicznie pod numerem + 48 600 521 322.
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz opcję opłacenia zamówienia przelewem tradycyjnym – masz 10 dni na opłacenie. Jeśli wybierzesz płatność natychmiastową (PayU, PayPal) należy opłacić zamówienie od razu. W przypadku, gdy płatność nie powiedzie się, prosimy o ponowne złożenie zamówienia.
Czy jeśli złożę zamówienie w dniu dzisiejszym to zostanie ono wysłane tego samego dnia?
Jeśli złożysz zamówienie do godziny 12:00, zostanie ono wysłane tego samego dnia. Aby mieć pewność skontaktuj się z Obsługą Klienta i podaj numer zamówienia – przekażemy informację do naszego magazynu.
Czy za zakupy w sklepie online mogę zapłacić kartą podarunkową?
Tak, jeśli posiadasz kod obniżający wartość Twojego koszyka dodaj go przy finalizowaniu zamówienia w odpowiednim polu „DODAJ KOD RABATOWY”.
Ile czasu mam na opłacenie zamówienia?
Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz opcję opłacenia zamówienia przelewem tradycyjnym – masz 10 dni na opłacenie. Jeśli wybierzesz płatność natychmiastową (PayU, PayPal) należy opłacić zamówienie od razu. W przypadku, gdy płatność nie powiedzie się, prosimy o ponowne złożenie zamówienia.
Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze?
Do realizacji zamówienia konieczne jest dokonanie wcześniejszej płatności online.
W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem operatora PayU, PayPal lub przelewem tradycyjnym. Ekspresowe płatności online za pośrednictwem PayU lub PayPal są dokonywane na stronie operatora. W trakcie finalizacji zamówienia następuje przekierowanie do serwisu, gdzie należy dokonać płatności.
Czy przy odbiorze w sklepie stacjonarnym mogę zapłacić gotówką?
Aby zamówienie zostało zrealizowane koniecznie jest dokonanie wcześniejszej płatności online.
Jak opłacić zamówienie z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym?
Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem operatora PayU, PayPal lub przelewem tradycyjnym. Ekspresowe płatności online za pośrednictwem PayU lub PayPal są dokonywane na stronie operatora. W trakcie finalizacji zamówienia następuje przekierowanie do serwisu, gdzie należy dokonać płatności.
Dlaczego paragon nie został dołączony do przesyłki?
Paragon jest wysyłany automatycznie drogą mailową na adres e-mail, który podałaś składając zamówienie. Jeśli otrzymałaś maila z dowodem zakupu poinformuj nas o tym kontaktując się z nami mailowo na adres [email protected] bądź telefonicznie pod numerem + 48 600 521 322.
Jakie są opcje dostawy i jaki jest ich koszt?
Na naszej stronie mamy trzy opcje dostawy: Paczkomaty 24/7 (12 zł), Kurier Inpost oraz Kurier DPD (15 zł). Możesz również wybrać bezpłatny odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym.
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie wybierz produkty w odpowiednim rozmiarze i dodaj je do koszyka. Po wybraniu wszystkich rzeczy przejdź do swojego koszyka za pomocą ikonki znajdującej się na górze, po prawej stronie. Tam należy już tylko wpisać adres oraz wybrać opcję wysyłki. Po wpisaniu wszystkich danych i zatwierdzeniu strona przekieruje Cię do płatności.
Co jeśli przesyłka została uszkodzona w trakcie transportu?
Jeśli przesyłka została uszkodzona bądź jej zawartość nie zgadza się z zamówieniem masz dwie możliwości rozwiązania tego problemu: pierwsza to odmowa odbioru przesyłki i spisanie odpowiedniego protokołu w obecności kuriera, druga to niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi klienta w przypadku odkrycia uszkodzenia po odbiorze przesyłki.
Jak mogę śledzić moją przesyłkę?
Po odebraniu przesyłki przez kuriera otrzymasz maila z informacją, że zamówienie jest w drodze do Ciebie. W treści maila znajdziesz przycisk, który przekieruje Cię do śledzenia przesyłki.
Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Jedną z opcji wysyłki jest także odbiór osobisty w naszym butiku znajdującym się w Warszawie przy ul. Kruczej 16/22, sklep jest otwarty od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe w godzinach 11:00-19:00. Przy odbiorze zamówienia należy podać numer zamówienia.
W jaki sposób zostanę poinformowana o dotarciu przesyłki do salonu?
Kiedy paczka dotrze do naszego butiku otrzymasz maila z zaproszeniem po odbiór zamówienia.
Ile czasu mam na odbiór zamówienia z salonu?
Na odbiór w sklepie stacjonarnym masz 7 dni. Jeśli jednak nie możesz odebrać zamówienia w tym terminie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli poinformować sklep, że odbiór przez Ciebie odbędzie się w późniejszym terminie.
Ile mam czasu na zwrot zamówienia?
Po odebraniu zamówienia masz 14 dni na ewentualny zwrot produktów.
Jak mogę zgłosić zwrot zamówienia?
Aby zgłosić zwrot zamówienia należy użyć formularza online lub dokonać zwrotu w naszym sklepie stacjonarnym.
Czy mogę wymienić produkt?
Jeśli przesyłka została uszkodzona bądź jej zawartość nie zgadza się z zamówieniem należy wymienić produkt zgodnie z procedurą zwrotu dostępną na stronie “Zwroty i reklamacje”. Produkt, który chcesz otrzymać w zamian zamów ponownie na naszej stronie. Aby nie ponosić dodatkowych kosztów wysyłki w związku z nowym zamówieniem, skontaktuj się z nami mailowo na adres [email protected] lub telefonicznie pod numerem +48 600 521 322 – wygenerujemy dla Ciebie kod na darmową dostawę, który będzie ważny przez 14 dni. Produkt możesz również bez problemu wymienić w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie na ul. Kruczej 16/22.
Jak mogę dokonać zwrotu?
Aby dokonać zwrotu zamówienia należy użyć formularza online lub dokonać zwrotu w naszym sklepie stacjonarnym.
Jak długo będę czekać na zwrot środków?
Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od odebrania przez nas przesyłki zwrotnej.
W jaki sposób zostaną zwrócone mi środki po dokonaniu zwrotu?
W pierwszej kolejności środki są zwracane taką samą drogą jaką opłaciłaś zamówienie. Jeśli nie będzie to możliwe, wyślemy środki na numer konta podany w formularzu zwrotu.
Czy istnieje możliwość zwrotu przez paczkomat?
Paczkę możesz nadać dowolnym, wybranym przez Ciebie przewoźnikiem. Nie odbieramy paczek, które zostaną wysłane do punktu odbioru np. paczkomat, jednak Inpost oferuje wysyłkę paczki, którą nadasz w paczkomacie, a dotrze ona pod konkretny adres.
Kiedy mogę zareklamować produkt?
Wszystkie produkty zakupione u nas możesz zareklamować z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.
Jak mogę złożyć reklamację?
Aby złożyć reklamację należy użyć formularza online. Przed wysyłką reklamacji upewnij się proszę, że powód przez który wysyłasz produkt na reklamację takowej podlega.
Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklamacji?
Odpowiedź na reklamację otrzymasz w ciągu 14 dni od odebrania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem. Nasi specjaliści ocenią stan wysłanego przez Ciebie produktu i przekażą nam decyzję reklamacyjną, którą przekażemy Ci wysyłając wiadomość na podany przez Ciebie adres e-mail w formularzu reklamacyjnym.
Jak zostanę poinformowany o decyzji reklamacyjnej?
O decyzji reklamacyjnej poinformujemy Cię wiadomością email na adres podany przez Ciebie w formularzu.
Jaka może być decyzja reklamacyjna?
Jeśli Twoja reklamacja zostanie przez nas uznana produkt może zostać przez nas naprawiony, wymieniony bądź zwrócimy Ci środki za ten produkt, jeśli dwa poprzednie rozwiązania nie mogą zostać przez nas spełnione. W przypadku odrzucenia przez nas reklamacji również poinformujemy Cię o tym fakcie i poprosimy Cię o adres do odesłania produktu do Ciebie.
Czy ceny w sklepie internetowym i sklepie stacjonarnym są takie same?
Tak, wszystkie ceny zarówno w sklepie jak i na stronie są takie same. Wysokość obniżki podczas promocji zarówno w sklepie stacjonarnym jak i na stronie również jest taka sama, jeśli byłoby inaczej na pewno to zakomunikujemy.
Jak dobrać rozmiar produktu?
Przy każdym naszym produkcie jest umieszczona tabela rozmiarów dzięki której możesz dobrać odpowiedni rozmiar. Jeśli potrzebujesz podpowiedzi jaki rozmiar powinnaś zamówić napisz do nas na nasz adres e-mail [email protected] lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem + 48 600 521 322.
Czy jeśli produkt jest niedostępny to czy jest możliwość, że wróci do sklepu online?
Każdy produkt może być ponownie dostępny na stronie – może zostać dotowarowany lub wrócić ze zwrotu. Aby uzyskać informację, kiedy interesujący Cię produkt pojawi się ponownie, zapisz się na powiadomienie o dostępności. Opcja powiadomienia jest dostępna wyłącznie dla rozmiarów, które na dany moment nie są dostępne.
Czy mogę sprawdzić czy dany produkt znajduje się w sklepie stacjonarnym?
Aby uzyskać informację czy dany produkt znajduje się w sklepie stacjonarnym skontaktuj się bezpośrednio z naszym sklepem pod numerem telefonu + 48 600 521 322.
Czy w sklepie internetowym mogę kupić kartę podarunkową?
W naszym sklepie oferujemy zakup vouchera w postaci wygenerowanego kodu, który zostanie przedpłacony przelewem tradycyjnym.
Gdzie znajduje się sklep stacjonarny i w jakich godzinach jest czynny?
Nasz sklep stacjonarny znajduje się w Warszawie na ul. Kruczej 16/22. Nasz butik jest otwarty od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe od godziny 11:00 do 19:00.
Czy mogę odebrać zamówienie w butiku?
Jedną z opcji wysyłki jest także odbiór osobisty w naszym butiku znajdującym się w Warszawie na ul. Kruczej 16/22.
Czy przy odbiorze w sklepie stacjonarnym mogę zapłacić gotówką?
Aby zamówienie zostało zrealizowane koniecznie jest dokonanie wcześniejszej płatności online.
W jaki sposób zostanę poinformowana o dotarciu przesyłki do butiku?
Kiedy paczka dotrze do naszego butiku otrzymasz maila z zaproszeniem po odbiór zamówienia.
Czy mogę zrezygnować z odbioru przesyłki w sklepie stacjonarnym?
Jeśli chcesz zrezygnować z odebrania przesyłki w naszym butiku poinformuj naszą obsługę klienta mailowo na [email protected] wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dostępnym tutaj: LINK.
Czy w sklepie stacjonarnym mogę dokonać zwrotu produktu zakupionego online?
Tak, produkt który chcesz zwrócić możesz zanieść do naszego sklepu stacjonarnego. Wypełniony formularz możesz zabrać ze sobą lub wypełnić na miejscu w sklepie.
Czy mogę zakupić voucher podarunkowy?
W naszym sklepie oferujemy zakup vouchera w postaci wygenerowanego kodu oraz przesłanego vouchera do wydrukowania. Voucher należy opłacić przelewem tradycyjnym. Napisz do nas maila na [email protected] abyśmy mogli ustalić szczegóły. Kod można wykorzystać podczas zakupów online wpisując jego treść podczas finalizowania zamówienia. Możesz go również wykorzystać w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie na ul. Kruczej 16/22.
Czy można zamówić z opcją pakowania na prezent?
Każda nasza biała paczka zapakowana jest w ładne białe pudełko, które na pewno będzie świetnie wyglądać również na prezent. Nie musisz się martwić o paragon w środku, jest on zawsze wysyłany na adres email, nie dołączamy go do paczki. Bez odpakowywania możesz ją podarować bliskiej osobie.
Muuv.pl wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji w Polityce Prywatności oraz Regulaminie.
Copyright © 2024 MUUV.apparel.