INFO

KOSZT DOSTAWY

Zamówienie złożone w sklepie MUUV.pl dostarczamy na terenie Polski za pośrednictwem kuriera DPD. Możliwy jest również odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym MUUV.APPAREL przy ul. Kruczej 16/22 w Warszawie. 

Koszt wysyłki za pośrednictwem kuriera DPD to 15 zł.

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Warszawie jest bezpłatny. 

Aby złożyć zamówienie z wysyłką międzynarodowej zapraszamy na naszą stronę www.muuvapparel.com


CZAS REALIZACJI

Czas dostawy przesyłki wynosi od 1 do 5 dni roboczych dla kuriera. 


ZWROT/WYMIANA

Jeśli chcesz dokonać wymiany lub zwrotu, wypełnij formularz, który możesz pobrać TUTAJ. Po wydrukowaniu i wypełnieniu formularza, dołącz produkt, który chcesz wymienić/zwrócić i wyślij całość na adres: MUUV. ul. Julianowska 61, Józefosław 05-500 ALTMASTER LOGISTYKA (hangar 9). Wymiana w naszym sklepie jest płatna 15 zł. Paczkę zwrotną możesz nadać kurierem lub Pocztą Polską. Nie odbieramy zwrotów z paczkomatów ani paczek za pobraniem. Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz wypisać go ręcznie. Ważne, aby zawierał wszystkie dane, które są we wzorze. 

Zamówienia złożone przez internet mogą zostać wymienione/zwrócone poprzez wysyłkę na adres  MUUV. ul. Julianowska 61, Józefosław 05-500 ALTMASTER LOGISTYKA (hangar 9) lub w naszym sklepie stacjonarnym pod adresem Krucza 16/22 w Warszawie. 

Zamówienia złożone w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi. W ciągu 14 dni można dokonać wymiany.


REKLAMACJE

Chcesz zareklamować produkt? Wypełnij formularz reklamacyjny, który jest do pobrania TUTAJ. Do wydrukowanego, wypełnionego formularza dołącz dowód zakupu (paragon) oraz reklamowany produkt i wyślij całość na adres: MUUV. ul. Bagatela 10/29, 00-585 Warszawa

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie reklamacji - napisz do nas na biuro@muuv.pl.

Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe i objęte dwuletnią gwarancją. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczki pocztowej ekonomicznej) zwracamy po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. 

Nie przyjmujemy reklamacji w sklepie stacjonarnym.


REGULAMIN

Pełną treść regulaminu znajdziesz TUTAJ.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów